Lokalni sendmail

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Říjen 8 22:44:57 CEST 2001

Cermak Josef wrote:

>--- Miroslav Pragl <miroslav.pragl na omega-optix.cz>

>Dekuji za projev sympatie, potesi :-).

Ono se take rika, ze kdo nekonfiguroval sendmail, neumi unix. A kdo to
delal vice nez jednou, je pry blazen:-)
Zrejme jsme blazni vsichni. Faktem je, ze sendmail je zrejme ze vsech
MTA ten nejvetsi orisek (na konfiguraci).
Zrovna ted pisu manual k postfixu (jen uvod) a tech jeho asi 50
parametru mi pripada celkem stravitelnych:-) Dokonce to muzete nastavit
rucne poeditovanim nekolika souboru a svete div se, jsou pro cloveka
citelne.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz