RAID-1 rychlostni rozdil mezi 2.2.19 a 2.4.x

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Říjen 9 10:01:26 CEST 2001

Dobry den,

On Mon, Oct 08, 2001 at 05:28:19PM +0200, Robert Vojta wrote:

>   Mam IDE na desce K7T266Pro ...

>   To co rikate vy jsem jeste nezkousel, zkusim to, ale jinak kdyz jsem mluvil
> o 2.2.19 tak to byl kernel z RH 6.2 posledni update. Mozna jsem zaslepen tim,
> ze koukam porad po chybe RAIDu, kdyz oni samotny disky davaji to co jsem psal,
> 35MB/s, jenom md0 dava 15MB/s. Asi jeste zkusim jeden z poslednich 2.4.x,
> uvidime co to udela, resp. zkusim 2.4.x z RH 7.2 az vyjde, tam by to mohlo byt
> bez problemu.

no, kdyz jsem se tak dival na ty vysledky: Opravdu vite, co merite?
Nemeri se nahodou u /dev/md0 rychlost pristupu do pameti? Podobne i u
SCSI disku me zarazi, jak muzete dostat rychlost vyssi nez 160MB/s kdyz
temer urcite nemate sbernici rychlejsi a to jeste nehlede na dalsi rezii
protokolu, ze... (nevim, zda je uz 320MB/s zcela bezna...)???

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek