MySQL a socket file...

Petr Novotny novotni.petr na iol.cz
Úterý Říjen 9 14:00:16 CEST 2001

Mam nasledujici problem:

Chci pouzivat MySQL databazi pod RedHat Linux 7.1 CZ. Protoze se mi nedarilo menit hesla a pridavat
uzivatele (nejspis kvuli moji hlouposti), smazal jsem adresar mysql, ve kterem jsou informace o
tabulkach, a taky tam byl socket file mysql.sock. Zavolal jsem skript mysql_install_db, vsecko OK.
Ale kdyz chci ted s MySQL pracovat (treba volam mysql), nejde to. Vysledkem je chyba: Cannot connect
to socket file /var/lib/mysql/mysql.sock.

Co mam udelat, aby mi MySQL databaze fungovala? Jde nejak ten socket file vytvorit? Zkousel jsem i
kompletni odinstalovani a novo instalaci databaze z RPM, ale nepomohlo to.

Petr