MySQL a socket file...

Mira Tempír mira na cekit.cz
Úterý Říjen 9 16:17:03 CEST 2001

========= 09/10/01 14:00  by  Petr Novotny =========
| Mam nasledujici problem:
|
| Chci pouzivat MySQL databazi pod RedHat Linux 7.1 CZ. Protoze se mi nedarilo menit hesla a pridavat
| uzivatele (nejspis kvuli moji hlouposti), smazal jsem adresar mysql, ve kterem jsou informace o
| tabulkach, a taky tam byl socket file mysql.sock. Zavolal jsem skript mysql_install_db, vsecko OK.
| Ale kdyz chci ted s MySQL pracovat (treba volam mysql), nejde to. Vysledkem je chyba: Cannot connect
| to socket file /var/lib/mysql/mysql.sock.
|
| Co mam udelat, aby mi MySQL databaze fungovala? Jde nejak ten socket file vytvorit? Zkousel jsem i
> [...]

Nepisete jestli tam ten soubor mysqld vytvoril nebo ne. Osobne bych si
tipnul na spatna pristupova prava. Nedavno jsem na toto taky naletel
(az tak po pul hodine zkouseni vseho mozneho jsem si vsiml, ze mysql-klient
nemuze pristupovat k tomu soketu kvuli pravum k adresari).

--
   mira tempír <mira na cekit.cz> -- cekit s.r.o.
   bratislavska 2, 602 00 brno, czech republic