Pozor na Mandrake 8.1!

Zdenek Mazanec mazanec na book.ctt.cz
Úterý Říjen 9 14:34:25 CEST 2001

> To je fakt bezva, opravdu si preju mit v jadre hned ctyri neodladene
> jurnalovaci filesystemu dohromady.  ext3 nefunguje moc dobre se sw raidem,
O funkcnost nefunkcnost ext3 se nepru.

> a taky quoty v linusove verzi jadra nejsou ok; xfs dela docela dost zmen
> vsude mozne v kernelu ...
xfs je oficialne ve verzi 1.0.4 mozna dela zmeny jadre (zjevne dela) ale
bezi dobre a zatim mi na nem neni znam jediny pripad problemu

> ve fs/ (ale to nevim jiste); o reiserfs nemluve...
reiserfs pouziva minimalne jedna distribuce nejmene rok. bezi dobre. zatim
mi na nem neodeslo vubec nic (je to u tuhle chvili u me nejrozsirenejsi
zurnal, silne se ovsem dotahujes xfs)

> Cim vice zdroju nestability v jadre tim lepe, ze?

Stabilita _nebo_ jardo 2.4? Musite si vybrat :-)

Zdenek Mazanec