Pozor na Mandrake 8.1!

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Úterý Říjen 9 14:49:05 CEST 2001

mazanec na book.ctt.cz (Zdenek Mazanec) writes:

> O funkcnost nefunkcnost ext3 se nepru.

> xfs je oficialne ve verzi 1.0.4 mozna dela zmeny jadre (zjevne dela) ale
> bezi dobre a zatim mi na nem neni znam jediny pripad problemu

> reiserfs pouziva minimalne jedna distribuce nejmene rok. bezi dobre. zatim
> mi na nem neodeslo vubec nic (je to u tuhle chvili u me nejrozsirenejsi
> zurnal, silne se ovsem dotahujes xfs)

> Stabilita _nebo_ jardo 2.4? Musite si vybrat :-)

Ano, samostatne ty veci muzou fungovat bezvadne, ale myslim, ze dat vsechny
tyhle veci dohromady je velmi odvazne,  muze se totiz podle me stat, ze
napr. xfs udela zmeny do jadra (napr. VFS layer), a nasledne tim rozhodi
stabilitu ostatnich FS distribuovanych jako patch...

--
Ondřej Surý - CIO                     Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009       Pláničkova 1, 162 00 Praha 6