koffice na RH 7.0 cz

Jan Emmer jan.emmer na amm.cz
Úterý Říjen 9 17:36:43 CEST 2001

Mam RH 7.0 cz, na nem X 4.0.1 a KDE 2.1. Da se na tohle nejak nainstalovat
nejake koffice, aniz bych musel upgradovat celle X-y a KDE (coz jak jsem z
dependenci pochopil znamena aspon u X-u je odinstalovat nainstalovat cele
nove).

... jedna odpoved by mohla znit, ze da s rpm --nodeps, ale rozbehl se jen
kilustrator...

Neni nekde na netu dokument stylem jak instalovat A verze xx na B verze yy
hlavne ohledne KDE? Lze nejak mit treba jen KDE 1 a na tom poustet nejnovejsi
kmail (jen doinstalovat nejake knihovny, ale prostredi mit KDE 1)? Dvojkove
KDE mi pripada jako zbytecny hamoun a oproti 1 mi alespon v 2.1 par veci
chybi, hlavne slusna ceska klavesnice - vim, ze uz v konferenci na to nekdo
narazil a doporucoval ceskou klavesnici vnutit X-ama, jenze mne to KDE
vzdycky nejak prebije.

Za kazdy podnet predem dik.