koffice na RH 7.0 cz

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Říjen 9 18:52:08 CEST 2001

Jan Emmer wrote:

> Mam RH 7.0 cz, na nem X 4.0.1 a KDE 2.1. Da se na tohle nejak nainstalovat
> nejake koffice, aniz bych musel upgradovat celle X-y a KDE (coz jak jsem z
> dependenci pochopil znamena aspon u X-u je odinstalovat nainstalovat cele
> nove).

 KDE2.1 je dostacujici jen pro KOffice-1.0, jenze ten rozdil mezi
KOffice-1.0 a 1.1 je dost znatelny. KOffice-1.1 potrebuje kdelibs-2.1.2,
resp. potrebuje kdelibs-2.1.2 co se funkcnosti tyce. Jak ktery packager pro
kterou distribuci spacha rpm baliky, to uz je vec jina. Je takovy problem
zkratka udelat ten upgrade potrebnych veci?

> ... jedna odpoved by mohla znit, ze da s rpm --nodeps, ale rozbehl se jen
> kilustrator...
>
> Neni nekde na netu dokument stylem jak instalovat A verze xx na B verze yy
> hlavne ohledne KDE? Lze nejak mit treba jen KDE 1 a na tom poustet
> nejnovejsi kmail (jen doinstalovat nejake knihovny, ale prostredi mit KDE
> 1)? Dvojkove KDE mi pripada jako zbytecny hamoun a oproti 1 mi alespon v

 http://www.kde.org/kde1-and-kde2.html - v podstate jde o to, mit KDE1
treba v /opt/kde, KDE2 v /opt/kde2 a prenastavovat KDEDIR, PATH a tak.
Jenze RH vsechno z KDE instaluje do /usr, takze pokud tem rpm nepujde
domluvit pomoci nejakeho toho --prefix, --relocate nebo --badreloc, tak to
asi pujde jen ze zdrojaku.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli