Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Říjen 9 17:41:45 CEST 2001

>  Take pri cteni teto konference uz delsi dobu mam pocit, ze jsem exot,
> protoze jsem jeste _nikdy_ (5-6let) nepouzival kernel z distribuce a
> ihned po instalaci si kompiluji vlastni. Osobne jsem jeste nezjistil
> v cem je zajimave pouzivat ten z distribuce, uniklo mi neco? :-)

V tom pripade si troufam tvrdit, ze pouzivate debian nebo slackware. Zvlaste
na prvnim to neni problem. Nicmene pouzivat trebas pod mandrakem jina nez
mdk jadra je stejne jako hrat ruskou ruletu s minimalne trema nabojovejma
komora naladovanyma ostrou munici.
Imho i redhat a suse funguji se svymi jadry lepe nez s vanilla verzi (suse
pred 2.4 kvuli reiseru dost evidentne ;-) )

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz