Jak zjistit seznam vsech rpm na systemu? Lze napriklad rucne cist rpmdb?

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Úterý Říjen 9 18:31:41 CEST 2001

>   Muzete mi nekdo prosim poradit, zda lze nejak sehnat seznam vsech
> RPM, ktera jsou na systemu nainstalovana? Zkousel jsem najit nejaky parametr
> pro 'rpm' - zadny se ale netvari jako '--list'. Mozna kdyby se
> databaze RPM dala normalne lidsky cist (...a vedelo se, kde je
> standardne ulozena - toto tajemstvi mi nedokazal sdelit ani Google...
> treba to ale vi O Simaban Lidan...:-))

  Fakt vtipny, co takhle se naucit nejdriv cist ... `man rpm` => `rpm -qa`

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/