Jak zjistit seznam vsech rpm na systemu? Lze napriklad rucne cist rpmdb?

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Úterý Říjen 9 18:30:41 CEST 2001

> Zdravim vsechny.
>   Muzete mi nekdo prosim poradit, zda lze nejak sehnat seznam vsech
> RPM, ktera jsou na systemu nainstalovana? Zkousel jsem najit nejaky parametr
> pro 'rpm' - zadny se ale netvari jako '--list'. Mozna kdyby se
> databaze RPM dala normalne lidsky cist (...a vedelo se, kde je
> standardne ulozena - toto tajemstvi mi nedokazal sdelit ani Google...
> treba to ale vi O Simaban Lidan...:-))

to tajemstvi vam sdeli 'man rpm', stejne jako ja:
pokud nefunguje 'rpm -qa', tak nejspis pisete z nejakeho jineho sveta.

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: www.stratosfera.cz ::]