Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Oto Buchta tapik na neo.cz
Úterý Říjen 9 19:02:04 CEST 2001

Dne út  9. říjen 2001 17:33 Karel Zak napsal(a):
>  Take pri cteni teto konference uz delsi dobu mam pocit, ze jsem exot,
> protoze jsem jeste _nikdy_ (5-6let) nepouzival kernel z distribuce a
> ihned po instalaci si kompiluji vlastni. Osobne jsem jeste nezjistil
> v cem je zajimave pouzivat ten z distribuce, uniklo mi neco? :-)

Pokud si kompilujete vlastni z kernel-cislo.cislo.cislo.tar.bz2, asi jo.
Pokud ale po
rpm -i[U|F] kernel-source-cislo.cislo.cislo[.SuSE]-hodnevelkecislo.rpm
(nevim, jak u nerpmidnich distribuci), pak pouzivate sice vlastni kernel, ale
jeho dodavatelem je samozrejme Vas distributor.

Jinak v dobe, kdy kernel se pohyboval u 2.0.3N to (kompilace originalnich
jader) jeste stale bylo samozrejmosti a u 2.2.N nutnosti, ale od 2.2.1N jsem
se toho zacal bat (presel jsem na SuSE+ReiserFS) a od 2.4.N jsem to jeste
neudelal. Mozna jsem zhyckan...
--
Oto 'tapik' Buchta