Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Říjen 9 19:50:23 CEST 2001

> Zrejme jsme exoti dva...:->, jednou jsem chtel testnout (nikoli pouzit)
> kernel z RH7.0, dekuji uz jsem zvracel a ztratil cas i jinyma
> hovadimana...'-)
Z ceho se vam tam udelalo tak spatne? Poteste nas, nenechazvejte si sve
postrehy jen pro sebe...

> PS: Neznam masinku, s kterou jsem mel kdy co do cineni, ktera by mela
> kernel (byt kompilovany) od vendora (tedy napr. z kernel-source-*.rpm) -
> takze asi Karle nejsme sami...

Znam malo stroju v Contactelu, ktere maji vanilla jadra (temer 100% z nich
jsou debiany, a i ty maji aspon openwall patch) A ted mi reknete, co to
vypovida. Nic, jen nazory adminu ve vasem okoli (a samozrejme vas nazor) na
konkretni problem. Mozna by stalo za hrich postavit na to nejakou anketu ;-)

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz