PHP a Apache - zacatecnik

Martin martin na sneznik.cz
Úterý Říjen 9 21:40:15 CEST 2001

Dobry vecer,
nainstaloval jsem si Apache 1.3.20 s PHP 4.0.6 jako modulem. Instalace
probehla zrejme v poradku, bez zadnych chybovych hlaseni. V http.conf jsem
nastavil "AddType application/x-httpd-php .php" a "AddType
application/x-php-source .phps". Presto se mi Apache s PHP nechova jak
bych chtel. Apache samotne mi v pohode zobrazi "localhost/index.html",
kdyz si vytvorim spustitelny skript pro "#!/usr/local/bin/php" v PHP, skript probehne,
ale pokud chci od apache zobrazit "localhost/pokus.php", je mi nabidnuto v
Lynxu jen download neco cancel.
Muze mi prosim nekdo zkusenejsi poradit, co kde jeste prenastavit, nebo
treba jak zjistit, zda je opravdu PHP jako modul v Apachovi, nebo tak
neco, aby Apache+PHP fungovalo tak jak ma.

Predem moc diky.

Martin

martin na sneznik.cz