Zmateny zacatecnik - presny cas na serveru

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Pátek Říjen 12 11:07:16 CEST 2001

David Toman wrote:

> Jeste jeden postreh:
>
> Pokud mate cas "rozjetej" o vice jak hodinu, posle Vas slusne receno k sipku.
>
> Neco ve smyslu "Kdyz je rozdil casu vetsi nez 3600 vterin, serid si to

Mám takovej dojem že to je již 1/4 hodiny, ale to neni podstatné, pro prvotní
seřízení použít
"ntpdate -b ntps1-0.cs.tu-berlin.de" a poté buď spustit nptd a nebo po dobu
připojení z cronu to ste psal výše..

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec na iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na majlik bude nekdy
az tydny...