Pozor na Mandrake 8.1!

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Říjen 9 22:29:47 CEST 2001

On Tue, Oct 09, 2001 at 02:25:02PM +0200, Ondřej Surý wrote:

> To je fakt bezva, opravdu si preju mit v jadre hned ctyri neodladene
> jurnalovaci filesystemu dohromady.  ext3 nefunguje moc dobre se sw raidem,

Když už je o tom řeč:

Co znamená "nefunguje moc dobře se sw raidem"? Sw. RAID, stejně
jako jakýkoliv jiný RAID by měl být přece pro souborový systém
zcela transparentní - mám blokové zařízení a co už si na ně uložím
je přece moje věc. Pokud tedy ext3 nebo cokoliv dalšího nepracuje
správně se sw RAIDem, je chyba v něm a ne v souborovém systému.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467