Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Říjen 9 19:02:14 CEST 2001

On Tue, 9 Oct 2001, Karel Zak wrote:

>  Take pri cteni teto konference uz delsi dobu mam pocit, ze jsem exot,
> protoze jsem jeste _nikdy_ (5-6let) nepouzival kernel z distribuce a
> ihned po instalaci si kompiluji vlastni. Osobne jsem jeste nezjistil
> v cem je zajimave pouzivat ten z distribuce, uniklo mi neco? :-)

No trebas to, ze bezne testuji na X-strojich, trebas SCSI, ted napriklad
Promise Fasttrack 100 a nejruznejsi sitovky atd.
Vse resim jednoduse modprobe xxxx (dosad potrebny modul).

Ostre servery jedou na jadrech z distribuce, zadny problem se stabilitou
(pravda, vetsinou 2.2.19).

Ja uz jsem zase tak radove 2 roky nemusel kompilovat jadro vlastni,
vsechny me pozadavky splnovalo jadro z distribuce :)
Jadra kompiluji pouze jako stress test na vykonnem pocitaci...

R.V.