Import dat do postgre

Cyril Franko fc282 na email.com
Středa Říjen 10 07:36:10 CEST 2001

> COPY test FROM stdin;
> 1|alfa
> 2|beta\
> \
> gama
> 3|delta
>
>   Tedy pouzivat '\'. Dalsi moznost je udelat dump s INSERT na
>   misto COPY (viz. pg_dump --inserts).

hmmm to je zaujimave ak je text v riadku
2|beta\
\gama

tak import prejde v pohode, ale ja mam subor kde je to takto
2|beta\

\gama

a tu to zlyha, ako keby jedno odriadkovanie bolo navyse a neviem odkial sa
to tam vzalo.
Najhorsie je ze dump databazy nerobim ja, robi si to zakaznik na vlastnom
serveri a nevierm zistit ako sa tam tie dodatocne odriadkovania dostali.
Nemoze to byt tym ze sa ten vydumpovany subor otvori vo windozoch a ulozi ?
... tusim ze hej.

A v subore vydumpovanom cez pg_dump su diakriticke znaky nahradene napr.
takto :
videokonferen\350n\351 = videokonferenčné
ako prinutit pg_dump aby to vyexportoval spravne ? resp naimportovat to
spravne ?

cYro