Import dat do postgre - ciastocne vyriesene

Cyril Franko fc282 na email.com
Středa Říjen 10 09:10:52 CEST 2001

> hmmm to je zaujimave ak je text v riadku
> 2|beta\
> \gama
>
> tak import prejde v pohode, ale ja mam subor kde je to takto
> 2|beta\
>
> \gama
>
> a tu to zlyha, ako keby jedno odriadkovanie bolo navyse a neviem odkial sa
> to tam vzalo.
> Najhorsie je ze dump databazy nerobim ja, robi si to zakaznik na vlastnom
> serveri a nevierm zistit ako sa tam tie dodatocne odriadkovania dostali.
> Nemoze to byt tym ze sa ten vydumpovany subor otvori vo windozoch a ulozi
> [...]

problem s vyexportovanou tabulkou cez copy bol v tom ze subor bol otvoreny
vo windozoch a nasledne ulozeny vo windozackom formate ...

no este by som rad vedel preco cez pg_dump nahradi diakriticke znaky kodmi