Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Říjen 10 09:33:33 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> ktery neco modifikuje, mohu rozhodit i to funkcni minimum, aplikuji-li
> takovychto patchu rekneme 10 a vice, kdo se v tom ma vyznat a najit
> skutecny zdroj problemu?
Zajimave, ale ja jsem nikdy zadny problem s jadrem od RH
(5.1,5.2,6.0,6.1,6.2,7.0,7.1) nebo SuSE (6.2,7.0,7.2) nemel.
Vy ano? Jake?

> 	Tak to bych chtel videt, jak byste z fleku rozchodil certifikovany
> stroj HP NetServer (tusim E40, E55, E60) na RH 6.2. (HP tvrdi(lo), ze
> certifikaci na RH ma), chtel bych videt jak byste s vendor
Nikdy jsem nezazil jednodussi instalaci operacniho systemu, nez instalaci
RH 6.2cz, RH 7.0cz  na HP E60. (mysleno zcela vazne, bez nadsazky)

> predpripravenym jadrem (tedy vyuzivajicim kernel-XYZ.rpm) rozchodil
> dohromady ISA a PCI sitovky apod... Jak byste rozchodil jednoduse SW
PCI a ISA sitovky dohromady jsem nezkousel, ale doma mam v serveru 3 ruzne
PCI sitovky + PCMCIA->ISA+Orinoco a taktez zadny problem. (RH7.0cz)

> RAID, kdyz Vas utility neinformuji napr. o tom, ze umi pracovat pouze s
> 0.99 a ne 0.4 (cisla jsou mozna trosicku jina, ale koreluji kolem
Priznavam se, ze mi ty cisla nic nerikaji, ale SW RAID jsem take bez
problemu vzdy rozchodil. (RH6.2cz,RH7.0cz)

> [...]
> jakozto produkt pro mohutne nasazeni, z mnoha zkusenosti je to spis
> testovaci hracka, pokud mam doma naladu, taky si hraji, ale na solidni
> praci, kterou ode mne zakaznici a manzelka vyzaduji pouzivam jednoznacne
> 2.2.latest (aktualne ciste 2.2.19) a nad mnoha problemy se mohu tise
> usmivat, jediny duvod, proc bych v tuto chvili vyuzival 2.4.X jsou
> netfilters apod., mam pocit, ze by sly dokonce backportnout do 2.2., ale
> nikomu se do toho asi nechce... A mame zaacrovany kruh - pokud se jadro
> nebude dostatecne nasazovat, nevyladi se, pokud se nevyladi, nebude
Kouknete se na www.kernel.org a zjistite, ze vyvoj rady 2.2.x zacal v
lednu 1999. To znamena, ze to jsou temer tri roky. Takze mi prijde
naprosto logicke, ze jadro 2.2.19 je bezproblemovejsi nez jadra 2.4.x.
Vam ne? (z toho ale nevypliva, ze ja osobne bych mel nejake problemy s
2.4.x)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..