PHP a Apache - zacatecnik

Khol Martin Martin.Khol na merlin.cz
Středa Říjen 10 10:54:08 CEST 2001

Kdyz soubor s takovym obsahem chci od Apache, tak mi nabidne jeho stazeni,
kdyz ho udelam jako spustitelny pro #!/usr/local/bin/php (pisu z hlavy,
mozna jsem se sekl) tak mi na obrazovku vypise hromadu html kodu a tak
predpokladam, ze php taky funguje.
PHP.ini jsem take hledal a nasel akorat v rozbalenych zdrojacich.
Je opravdu nutny, kdyz jsem kompiloval Apache mimo jine s direktivou
--activate-module=..cesta..libmodphp4.a? Tusim ze jsem pri kompilaci Apache
zahledl ve vypise neco jako ze "aktivace" probehla v poradku nebo tak neco.
Jak mohu zjistit, ze mi modul PHP bezi s Apache bezi?
Martin Khol

-----Původní zpráva-----
Od: Jan Satko [mailto:satko na quanto.nr.sanet.sk]
Odesláno: 10. října 2001 10:37
Komu: 'linux na linux.cz'
Předmět: RE: PHP a Apache - zacatecnik

> tenhle radek tam mam, viz prvni mail threadu...

Sorry. Ten prvy majl nemam :-(
A ked si teda spravite subor pokus.php s obsahom <? phpinfo(); ?>
tak Vam to ponuka na stiahnutie ? A ste si isty ze Vam ten modul bezi ?
Neviem ako velmi je nutny aj php3.ini, ktory zvacsa byva v /usr/local/lib/

Mali by ste tam mat:
LoadModule php4_module        libexec/libphp4.so
AddModule mod_php4.c

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2