Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Středa Říjen 10 11:22:31 CEST 2001

> na MDK som presiel z RedHatu kvoli pohodlnosti a prave aj kvoli tomu, ze mi
> na nom fungoval novsi HW bez kuzelnych trikov a hladania patchov po celom
> nete .. mal som v rukach Debian .. mal som SlackWare .. mal som TurboLinux,
> SuSe .. nie som uplne mimo .. napriek tomu mi ( v urcitych rozumnych
> medziach ) pripada RPM package management ako to, co mi vyhovuje a nevidim
> dovod od neho odchadzat prec .. to, ze sa naozaj skusenemu cloveku (ako je
> stano) stane nieco nemile pri instalacii by malo byt naozaj skor vystrahou
> pre MDK team, ako dovod rypat do stana, ze nevie co robi ..

Presne tak to vidim i ja.

S linuxem uz nejakej patek delam (nekdy od verze RH5.2) a na linuxu
jedem vyvoj (releasy jdou na solaris) a vzhledem k tomu ze musim nejen
spravovat server ale i progamovat takze nemam dostatek casu na hledani
patchu a vseho dalsiho moznyho kolem i presto ze to jsem schopen udelat
a po ceste RH5.2 -> RH6.1 -> -> corel 1.0 -> debian 2.1 jsem zakotvil na
  mdk 7.2 a absolutne jsem s nim spokojen.