Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Říjen 10 09:50:54 CEST 2001

:> > V tom pripade si troufam tvrdit, ze pouzivate debian nebo slackware. Zvlaste
:> > na prvnim to neni problem. Nicmene pouzivat trebas pod mandrakem jina nez
:> > mdk jadra je stejne jako hrat ruskou ruletu s minimalne trema nabojovejma
:> > komora naladovanyma ostrou munici.
:>
:> Uf, to me odrazuje od jakehokoliv pokusu zacit si neco s Mandrake.
:> Jestli je to pravda, tak to IMHO neni nejlepsi cesta. Znamena to, ze
:> jsem pak zavisly ciste na Mandrake distribuci a jejich updatech.

no .. dovolim si oponovat ..

pouzivam MDK aj na pracovnych staniciach aj na serveroch ..

mam stroje aj s kompilovanym jadrom ( prave kvoli tomu, ze kazdy vykon
navyse sa hodi ) a aj rpm verzie ..

musim povedat, ze ani v jednom pripade nie su ziadne problemy ..

a jedna sa aj o stroje, ktore su naozaj pod permamentnym tlakom a neoddychnu
si ani v noci ..

nechcel som sa do tejto debaty prilis zapajat, ale uz mi to nedalo ..

na MDK som presiel z RedHatu kvoli pohodlnosti a prave aj kvoli tomu, ze mi
na nom fungoval novsi HW bez kuzelnych trikov a hladania patchov po celom
nete .. mal som v rukach Debian .. mal som SlackWare .. mal som TurboLinux,
SuSe .. nie som uplne mimo .. napriek tomu mi ( v urcitych rozumnych
medziach ) pripada RPM package management ako to, co mi vyhovuje a nevidim
dovod od neho odchadzat prec .. to, ze sa naozaj skusenemu cloveku (ako je
stano) stane nieco nemile pri instalacii by malo byt naozaj skor vystrahou
pre MDK team, ako dovod rypat do stana, ze nevie co robi ..

kompilacia jadra je pekna vec, ak cloveku zalezi na vykone .. pokial ale
potrebuje pracovat rutinne na inych veciach, tak na kompilaciu neostava
prilis vela casu a ten co ostava sa mi tomu venovat nechce :-{))

no .. je to take neucelene a bez konca .. ale snad som si povedal aspon z
casti svoje .. :-{)))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying