Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Říjen 10 11:43:30 CEST 2001

On Wed, Oct 10, 2001 at 11:26:20AM +0200, Roman DAVID wrote:

> V tom pripade nevim proc maji vyrobci distribuci cele tymy, ktere
> se zabyvaji ladenim a upravami kernelu :-)
>
> Roman DAVID
>
> P.S. mozna by stalo za to juknout do zdrojaku
> kernelu(+patchu) z distribuce versus Vase jadro.
> Imho se nebudete asi stacit divit:-)
> Ale proti gustu zadny disputat.....

 Prosim ctete ty dopisi cele a nevytrhujte z toho co potrebujete. IMHO
 mi slo o uplne neco jineho nez nekomu nutit kompilaci jadra...

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/