Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Zviratko zviratko na travicka.zelena.sk
Středa Říjen 10 12:33:01 CEST 2001

8.1!)

> V tom pripade nevim proc maji vyrobci distribuci cele tymy, ktere
> se zabyvaji ladenim a upravami kernelu :-)
>
> Roman DAVID
>
> P.S. mozna by stalo za to juknout do zdrojaku
> kernelu(+patchu) z distribuce versus Vase jadro.
> Imho se nebudete asi stacit divit:-)
> Ale proti gustu zadny disputat.....

jadro z distribuce ma v sobe hodne patchu, ktery nebudou ani v nekolika
dalsich verzich vanilla kernelu, stejne jako v nich obcas jsou features
ktery ve vanilla kernelu nebudou nikdy...