Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandrake 8.1!)

Středa Říjen 10 12:37:10 CEST 2001

> A o kolik se zvysi vykon? Kolik usetrite pameti?

	Vzhledem k tomu, ze zakaznici maji ruzny HW a casto hodne exoticky,
mozna ze nekdy mam o nejake procento nizsi vykon, kazdopadne, vybrat si
v original jadre potrebne volby je pro mne otazka do 5 minut i na 486,
kde se ncurses dost flakaji, zatimco s vendorskym bych si musel precist
ty dalsi options (help, casto velice povrchni a ceho presne se vec tyka
se stejne nedoctete), resp. nekdy to dojde dokonce tak daleko, ze nemohu
zapnout standardni options, protoze chybi zapnuty option X, ktery pridal
vendor.

	Takze mne konkretne standardni jadra setri paradoxne spoustu casu,
rebootu, kompilaci a intelektu, ktery musim vylalozit na pruzkum co je
zase v cem 'v zavesu' a proc... a tedy je pro mne paradoxne levnejsi a
rychlejsi si to delat na kolene (a jeste bych mel za to SuSe & spol.
platit?).