Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandrake 8.1!)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 10 13:39:49 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Vzhledem k tomu, ze zakaznici maji ruzny HW a casto hodne exoticky,
> mozna ze nekdy mam o nejake procento nizsi vykon, kazdopadne, vybrat si
> v original jadre potrebne volby je pro mne otazka do 5 minut i na 486,
> kde se ncurses dost flakaji, zatimco s vendorskym bych si musel precist
> ty dalsi options (help, casto velice povrchni a ceho presne se vec tyka
> se stejne nedoctete), resp. nekdy to dojde dokonce tak daleko, ze nemohu
> zapnout standardni options, protoze chybi zapnuty option X, ktery pridal
> vendor.

Hmm, tak treba moje zkusenost s instalaci MDK 8.BETA3 na radic Adaptec
RAID5 je takova, ze jsem proste strcil CD do mechaniky, zmacknul Enter a
pak uz me instalak vsechno nasel. Nemusel jsem vedet zadne volby, nemusel
jsem cist zadne helpy, nemusel jsem si vubec davat na nic pozor. Proste
nuda...

Vlastni kompilace jadra (vanilla) s driverem pro tento radic nehrozila,
protoze to proste nefungovalo. Ten clovek, co tam potom daval Debian se s
tim trapil pul dne, ja nemel za pul hodiny a stoural se v nose :)
Tu podporu tam nakonec dostal, protoze to nekde nasel na Inetu, musel si
to cele zkompilovat a pak se pokrizovat, jestli to bude fungovat...

R.V.