Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Říjen 10 12:24:52 CEST 2001

>         PCMCIA strcena do ISA neni to same co klasicka ISA sitovka!
> (Orinoko jsem rovnez rozchazel;-)) (ukazte mi, jak rozjedete na
> 'autodetekce' 3COM 509 (ISA) a treba Boomerangy & spol. - ja Vam
> poradim - nadetekuje se jen PCI, o ISA se driver neda presvedcit ani
> zadanim IPportu a IRQ),

no kebi ste si pozrel co dane sietovky vedia tak sa nastavuju pomocou
dosovskej (existuje i linux) konfiguracnej utilitky kde sa da vypnut pnp
(standartne zapnute) a slapeme. Ale najde ich aj pnpdump ale z mne
neznameho dovodu nik neodporucal tuto cestu. potom ich modul najde alebo
sa mu daju vnutit.

--
Optimista se uci rusky, pesimista cinsky, realista se uci strilet.

Ty, ktory vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.
					Benjamin Franklin

Afganistan nejde dobit, je mozne nim len prejst.
					Alexander Velky