PHP a Apache - zacatecnik

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Středa Říjen 10 12:52:30 CEST 2001

KM> Instaloval jsem to z *.tar.gz. Predpokladal jsem, ze kdyz bude php
KM> zakompilovano jako modul v Apache, nemusim uz zadne moduly loadovat.
KM> Takze to tak neni?
KM> M.

Z tar.gz? Cili rozumim spravne ze kompilace? Jenom pro jistotu - mudul
neni zakompilovan DO apache, ale zkompiluje se Apache a PHP
samostatne, pricemz PHP je zkompilovano jako modul loadnutelny do
Apache. Potom ale musis Apachi rict

1) mame novy modul (LoadModule ...), aby o nem vubec vedel
2) mame novy MIME typ AddType application/x-httpd-php a asociujeme ho
s koncovkou .php, pricemz k tomuto MIME typu je modul asociovan
automaticky (alespon tak jsem to zatim pochopil ja)