PHP a Apache - zacatecnik

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Říjen 10 13:46:39 CEST 2001

> Z tar.gz? Cili rozumim spravne ze kompilace? Jenom pro jistotu - mudul
> neni zakompilovan DO apache, ale zkompiluje se Apache a PHP
> samostatne, pricemz PHP je zkompilovano jako modul loadnutelny do
> Apache. Potom ale musis Apachi rict

Kdezee....dotycny to napisal spravne. Modul sa da zakompilovat DO apacha
alebo sa da spravit ako loadable modul. A kedze dotycny pise ze pouzil
activate-module, tak zjavne to do apacha zakompiloval.
A urcite teda postupoval podla INSTALL co je v php.
A v tom INSTALL je urcite napisane ze treba spravit aj uz spominane
AddType, ktore vravi ze spravil(a nezabudol restartnut apache).
K zdrojakoch php sa nachadza aj php.ini.dist alebo tak nejak sa vola, a
ten treba nakopirovat do /usr/local/lib(standartne) a v nom pozriet ci
chcete nieco prestavit. Samozrejme ked ho tam nakopirujete, tak zase
restartnut apache.

nevynechali ste niektory s krokov ? Ja ked som volakedy zakompilovaval php
do apacha, tak podla INSTALL mi to vzdy islo.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2