ISDN modem

Petr Novotny novotni.petr na iol.cz
Středa Říjen 10 13:51:17 CEST 2001

Pokud chcete balicek ISDN Komplet  On Line (viz
http://www.ct.cz/set.php3?STR=sluzby_business/euroisdn/isdn_komplet.php3), tak tam se mluvi o
externim ISDN modemu, podle popisu se da pripojit i pres serivy port. Externi ISDN modemy pripojene
pres seriovy port se vetsinou chovaji jako "obycejne" modemy, takze by to melo fungovat. Ale jistý
se nejsem. Starsi model DIVA ISDN vsak urcite funguje.

Petr

"Jirka 'Eagle' Novak" <eagle na unicode.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3BC42D75.2000006 na unicode.cz...