ISDN modem

jan.navratil na ct.cz jan.navratil na ct.cz
Středa Říjen 10 15:48:37 CEST 2001

> Pokud chcete balicek ISDN Komplet  On Line (viz

http://www.ct.cz/set.php3?STR=sluzby_business/euroisdn/isdn_komplet.php3
), tak t
> am se mluvi o
> externim ISDN modemu, podle popisu se da pripojit i pres serivy port.
Externi IS
> DN modemy pripojene
> pres seriovy port se vetsinou chovaji jako "obycejne" modemy, takze by
to melo f
> ungovat. Ale jist*
> se nejsem. Starsi model DIVA ISDN vsak urcite funguje.
>
> Petr

^ s tim souhlasim (pokud se pripojujete pres seriovy port pak muzete
vyuzivat pouze rychlost  64kb/s)

Jen jsem jeste chtel upozornit na jednu dulezitou skutecnost, ktera se
prilis nerika a tou je spoplatneni za pristup k internetu - od ledna
(pokud se nemylim) bude pristup zpoplatnovat a to castkou 300,- Kc /
mesic.. to znamena ze se budete pripojovat k IOL za 300 mesicne +
impulsy. Jeste jedna vec ktera je sice nekterym jasna, ale plno lidi jsou
na omylu a mysli si ze budou platit za rychlost 128kb/s standartni pocet
impulsu - pri spojeni 64kb/s je otevren jeden B kanal, pri spojeni
128kb/s jsou otevreny dva -> platite jako za dva hovory ... tzn 2x vice
impulsu. Dalsi veci je smlouva kterou podepisujete a zavazujete se v ni
ze budete vyuzivat sluzby ISDN nejmene 18 mesicu coz znamena ze pokud
prestanete byt spokojeni pak modem ci digitalni telefon, ktery jste
ziskali za korunu propada Telecomu. IMHO je ISDN vhodne pro bohatsi
rodiny ci pro ty, kteri si chteji uzivat komfortu. Dalsi jsou stredne
velike firmy... ale to uz moc mluvim

s pozdravem

  J.Navratil