koffice na RH 7.0 cz

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Říjen 10 14:46:49 CEST 2001

Jan Emmer wrote:

> V cem je ten rozdil? Ja v tom zas nepotrebuju delat velke svetobrornosti
> (ale pokud by v tom neslo psat ceska pismena, tak by mi to asi vadilo...)

 To zase ne, pri spravne nastavenem locale KOffice cesky samozrejme umi.
Rozdil je ten, ze mezi 1.0 a 1.1 je skoro rok vyvoje, a to je znat. Detaily
viz. http://www.koffice.org/announcements/changelog-1.1.phtml

> Zivot je prilis kratky na to, abychom upgradovali... I kdyz upgrade KDE
> 2.1->2.2 bych asi prezil, ale bude tomu 2.2 stacit X 4.0.1? Obavam se, ze
> ne, i ten koffice z tech novych X-u neco vyzaduje (zkousel jsem verzi 1.1
> i 2.0.1 - jen z rpm).

 Teoreticky pro KDE2.2 staci i treba XFree-3.3.x , takze zalezi jen na tech
balicich.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli