koffice na RH 7.0 cz

Jan Emmer jan.emmer na amm.cz
Středa Říjen 10 09:13:28 CEST 2001

On Tuesday 09 October 2001 18:52, you wrote:

>  KDE2.1 je dostacujici jen pro KOffice-1.0, jenze ten rozdil mezi
> KOffice-1.0 a 1.1 je dost znatelny. KOffice-1.1 potrebuje kdelibs-2.1.2,

V cem je ten rozdil? Ja v tom zas nepotrebuju delat velke svetobrornosti (ale
pokud by v tom neslo psat ceska pismena, tak by mi to asi vadilo...)

> resp. potrebuje kdelibs-2.1.2 co se funkcnosti tyce. Jak ktery packager pro
> kterou distribuci spacha rpm baliky, to uz je vec jina. Je takovy problem
> zkratka udelat ten upgrade potrebnych veci?

Zivot je prilis kratky na to, abychom upgradovali... I kdyz upgrade KDE
2.1->2.2 bych asi prezil, ale bude tomu 2.2 stacit X 4.0.1? Obavam se, ze ne,
i ten koffice z tech novych X-u neco vyzaduje (zkousel jsem verzi 1.1 i 2.0.1
- jen z rpm).

>  http://www.kde.org/kde1-and-kde2.html - v podstate jde o to, mit KDE1
> treba v /opt/kde, KDE2 v /opt/kde2 a prenastavovat KDEDIR, PATH a tak.
> Jenze RH vsechno z KDE instaluje do /usr, takze pokud tem rpm nepujde
> domluvit pomoci nejakeho toho --prefix, --relocate nebo --badreloc, tak to
> asi pujde jen ze zdrojaku.

Za ten link moc dik, to bude inspirativni.

J.E.