kopie HDD

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Říjen 10 16:01:26 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Joska Voprsalek wrote:

> Zdravim,
> mam takovy problem. Momentalne mam RH Linux server ktery je na disku
> 800MB. Z kapacitnich a jinych duvodu budu do serveru davat disk 40GB.
> Ten bude nejspis jeste rozdelen na nekolik logickych disku. Tak 5 - 8
> log. disku. A potreboval bych nejak prestehovat cely system z toho
> 800MB disku na ten 40GB.
> Proste mi jde o to abych nemusel cely Linux znova instalovat a
> konfigurovat. Davat tam znovu 500uzivatelu atd.

Co treba pripojit ten novy disk, vutvorit partisny a namountovat je
do prislusnych adresaru s tim, ze zbytek systemu bude na starem disku.

Jinak pkud chcete stary disk zrusit, je mozne pripojit opet oba dva. Na
novem udelat partisnu stejne velikosti a potom provest

cat /dev/hdaX > /dev/hdbY

kde hdaX je stara partisna na starem disku a  hdbY je nova partisna na
novem disku.

Vytvoreni stejne velke partisny napriklad pomoci cfdisku (nebo i fdisku),
kde si date velikost v MB (pripadne pro kontorlu i v sektorech) a pak
stejne velkou partisnu vytvorite i na novem disku.

Staci?

 --

	Tomas Kasparek (sioux, xkaspa06)
 	 Tomas.Kasparek na seznam.cz