kopie HDD

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Říjen 10 16:04:17 CEST 2001

Dne st 10. říjen 2001 15:08 jste napsal(a):
> Zdravim,
> mam takovy problem. Momentalne mam RH Linux server ktery je na disku
> 800MB. Z kapacitnich a jinych duvodu budu do serveru davat disk 40GB.
> Ten bude nejspis jeste rozdelen na nekolik logickych disku. Tak 5 - 8
> log. disku. A potreboval bych nejak prestehovat cely system z toho
> 800MB disku na ten 40GB.
> Proste mi jde o to abych nemusel cely Linux znova instalovat a
> konfigurovat. Davat tam znovu 500uzivatelu atd.
>
> Poradi mi nekdo???
>
> Pripadne i s tim rozdelenim disku, v tom smyslu jak by to bylo
> [...]

Jednoduse, pripojit oba disky
nabootovat, rozdelit, zformatovat, zhodit pokud mozno veschny procesy (nebo
nabootovat do runlevelu 1), pomoci mc (treba) vse zkopirovat na pripavene
oddily, upravit fstab, nainstalovat lilo na novy disk, vypnout, odpojit
stary, nabootovat a jede se.

Doporucene rozdeleni zalezi na tom co tam provozujete.
Urcite zvlast dat /var , pripadne /home, ale to zalezi na tom co si uzivatele
do sych adresaru ukladaji, jestli tam nejsou jen na postu.
Pak zalezi na tom jestli je to fileserver, pak dat sdilele polozky taky jinam.
apod.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners