redakcni system na Oracle,phpnuke->mezivrstva?->oracle

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Středa Říjen 10 18:00:38 CEST 2001

> nemate nekdo zkusenosti s redakcnim systemem, open source, na platformne
> linux/apache+php/oracle ? co jsem tak patral tak phpnuke(Apache,PHP,MySQL)
> vyhovuje naprosto presne, bohuzel bezi jen na MySQL ktere z ruznych duvodu
> nemohu pouzit

no, phpnuke je fein, ale z vlastni zkusenosti byx zkusil doporucit eZ
publish (http://developer.ez.no), zda se mi propracovanejsi a jaxi
'profesionalnejsi', nebo jak to rict... navic se da krasne upravovat
jeho vzhled (pouziva sablony) a jeho modularnost ve spojeni s
objektovou arxitekturou systemu zarucuje i snadne upravy na urovni
programoveho kodu - to znamena i prepsani mysql db funkci na
oraclovske (coz by bohuzel bylo take potreba, stejne jako pripadne u
phpnuke ;-(() krome toho, kdyz zapatrate v diskuznim foru na vyse
uvedene strance, moc byx se nedivil, kdybyste zjistil, ze uz to ma
nekdo na oracle rozjete.

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line