RPM & --reloc (RH7.1CZ)

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Říjen 10 18:52:44 CEST 2001

Zase mam dalsi problem :(

Jedna se o nasledujici situaci:

Mam jeden server a more klientu (rekneme 20)
Na serveru je dikovyho mista dost, ale na klientech jen 1.7 GB na vsechno.
Kvuli snadnejsi sprave a hlavne kkvuli uspore mista jsem se rozhodl
instalovat na lokalni stanice jen nezbytne minimum a ostatni dat do
adresare /usr/local a ten nasdilet pres NFS. Vim, ze to nebude s rychlosti
nic moc, ale zatim nemam nic lepsiho.

Problem:

Potrebuju tedy instalovt software do /usr/local misto do /usr. A rad bych
vyuzil originalni balicky z distribuce abych to menusel vsechno
prekompilovavat, nebo jinak dramaticky upravovat. Jak tedy premluvit RPM
aby soubory misto do /usr instalovat do /usr/local. Zjistil jsem, ze
vetsina (naprosta) balicku je napsana tak, ze nejaky --prefix, nebo
--reloc s nima ani nehne.

Zkousel jsem i --reloc s --badreloc, ale soubory byly porad na svem starem
miste v /usr. ? Muzete mi nekdo poslat radku, jak se presne tenhle rpikaz
zadava? Ja delal:

rpm -Uvh --reloc '//usr//=//usr//local//' '//usr//lib'='....
--badreloc balicek.rpm

Bez dvojitych lomitek to delalo adresare jako /usrlocal.

Diky
--

	Tomas Kasparek (sioux, xkaspa06)
 	 Tomas.Kasparek na seznam.cz