kopie HDD

Tomas Znamenacek xznamen na oreias24.fi.muni.cz
Středa Říjen 10 17:32:12 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Petr Zapadlo wrote:

> Jednoduse, pripojit oba disky
> nabootovat, rozdelit, zformatovat, zhodit pokud mozno veschny procesy (nebo
> nabootovat do runlevelu 1), pomoci mc (treba) vse zkopirovat na pripavene
> oddily, upravit fstab, nainstalovat lilo na novy disk, vypnout, odpojit
> stary, nabootovat a jede se.

To mi pripadne dosti tragicke (zbytecne slozite), navic pri normalnim
kopirovanim midnightem by clovek skoncil na prvni trubce :)
Ja bych to udelal partedem --- GNU parted, viz treba
<http://freshmeat.net>. Umi kopirovat cele oddily a potom je v pripade
potreby zvetsovat/zmensovat.

T.

--
Syntactic sugar causes cancer of the semicolon.