RPM & --reloc (RH7.1CZ)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 10 20:09:23 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Petr Simek wrote:

> Ja mam v manualu --relocate  , nemuze byt problem v tom ?

Jednak a take bych zkusil osklivou fintu s linky asi takhle:

Adresar /usr, v nem je /local a v nem dale /bin, /lib, /man atd.
Pokud potom presunu vsechny soubory z /usr/bin do /usr/local/bin a udelam
link ln -sf /usr/bin /usr/local/bin bude si RPM myslet, ze se isntaluje do
/usr/bin a pritom to jde do /usr/local/bin.

Neslo by to takhle?

R.V.