Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Říjen 10 22:03:19 CEST 2001

Tomas Valousek wrote:

>Zajimave, ale ja jsem nikdy zadny problem s jadrem od RH
>(5.1,5.2,6.0,6.1,6.2,7.0,7.1) nebo SuSE (6.2,7.0,7.2) nemel.
>Vy ano? Jake?

Uvedu priklad.
Jakpak rozchodite IDE vypalovacku se standardnim jadrem z distribuce?
(RH 7.0, RH 7.1)
Musite si prelozit kernel, protoze v rpm jadrech vyse uvedenych
distribuci neni zahrnuta scsi-ide emulation. A je to.
Krome toho, kdo se chce naucit s Linuxem, se kernelu nejspis nevyhne:-)

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz