Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 10 22:26:55 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Michal Vymazal wrote:

> Uvedu priklad.
> Jakpak rozchodite IDE vypalovacku se standardnim jadrem z distribuce?
> (RH 7.0, RH 7.1)
> Musite si prelozit kernel, protoze v rpm jadrech vyse uvedenych
> distribuci neni zahrnuta scsi-ide emulation. A je to.

A je to. Ale je to Vase chyba/neznalost :)

Staci jeden kouzelny prikaz: modprobe ide-scsi
a vypalovacka funguje.

Ptate se jakto? Odpoved je jednoducha, nebot distribucni jadro je
modularni a modul, ktery emuluje SCSI zarizeni pro vypalovani se takto bez
problemu zavede.

Nevim presne jak instalak z RH, ale instalator u MDK 8.1 uz sam pozna, ze
mam IDE vypalovacku a prida do /etc/lilo.conf radek:
append=" hdc=ide-scsi"

Takze jak by rekl klasik: "It's a piece of cake."

Takze vyberte jiny priklad, s timhle zatim prohravate 1:0 :)))

R.V.