velikost swapu

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Čtvrtek Říjen 11 07:14:25 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:

> Jakmile bude potreba swap, tak zacne problem.

Zajimalo by mne, jestli jsou na tom takhle opravdu i jadra z RH distribuce.
Mam 288 RAM, jadro 2.4.3-12, Swap asi 120MB.

Delal jsem upgrade z 6.2 a nezvetsil jsem ho.

Uz dlouho to pouzivam a zatim zadny problem.

> Staci na to Gimp nebo WWW prohlizec a nejake slusne "obrazky". Pripadne
> chyba v nejakem jinem programu.

Normalne scanuji obrazky, pracuji v GIMPu, pak to opravdu swapuje, problemy
jsem cekal. Rekl jsem si, ze uvidim a pokud se neco stane, tak vytvorim
soubor.
A nic ... Opravdu mam tolik stesti?

Dost totis desi predstava, ze u 512MB RAM udelam 1GB swap,
a pripadne u 1GB RAM, 2GB swap ....

                       Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/