ISDN modem - doplneni informace od jan.navratil na ct.cz

Petr Novotny novotni.petr na iol.cz
Čtvrtek Říjen 11 11:06:26 CEST 2001

> Jenze to, co nabizeli pred tim a nabizi i dnes za 300,- Kc neni free quick.

Jo, presne tak, je to hruza. Ja si poridil domu ISDN balicek telefon pred rokem, v cene byl pristup
pres IOL, t.j. garantovana rychost 64 / 128  a garantovana dostupnost (nestalo se mi jedinkrat, ze
bych se nedovolal), ZDARMA.
To byl jediny duvod, proc jsem do ISDN sel...

Od 1.1.2002 po mne budou chtit 300 Kc mesicne, a to je poradne zdrazeni - ted me internet ( =
poplatky za impulsy) stoji mesicne asi 300 Kc, takze pro mne znamena zustat u IOL zdrazeni o 100
%... :((

No a Quick urcite negarantuje rychlost 64 / 128 kB a dovolat se taky neda vzdy. Pak je otazka,
jestli ISDN stoji zato, kdyz pres pristup k internetu zdarma 64 kB/128kB s jistotou mit nebudu (asi
taky zalezi na lokalite...)
Quick je proste obdoba Volnyho, WOLu, Contactelu ... a ja mam vetsinou mezi 19 - 22 problem se
dovolat na kterykoli z nich :(

Petr