ISDN modem - doplneni informace od jan.navratil na ct.cz

Jaroslav Ille jarda na kvt.cz
Sobota Říjen 13 10:14:09 CEST 2001

Petr Novotny wrote:

> [...]
>
> Od 1.1.2002 po mne budou chtit 300 Kc mesicne, a to je poradne zdrazeni -
> ted me internet ( = poplatky za impulsy) stoji mesicne asi 300 Kc, takze
> pro mne znamena zustat u IOL zdrazeni o 100 %... :((
>
> No a Quick urcite negarantuje rychlost 64 / 128 kB a dovolat se taky neda
> vzdy. Pak je otazka, jestli ISDN stoji zato, kdyz pres pristup k internetu
> zdarma 64 kB/128kB s jistotou mit nebudu (asi taky zalezi na lokalite...)
> Quick je proste obdoba Volnyho, WOLu, Contactelu ... a ja mam vetsinou
> mezi 19 - 22 problem se dovolat na kterykoli z nich :(
Ja jedu s ISDN už půl roku přes WorldOnline (Tiscali) a to bez nejmenších
problémů. A rychlost je taky v pořádku (down. souboru se pohybuje 7.5-8.0)
Dostupnost služby až na ohlášené výpadky je taky OK. Zřejmě skutečně záleží
na lokalitě.

--

                        S pozdravem
                                Jarda Ille