Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Čtvrtek Říjen 11 12:38:37 CEST 2001

> 	Milane, dneska asi nemas nejlepsi den, vid? Jinak bys na vecne
> argumenty nemohl reagovat takto...
>
> 	Najednou je Alanovo jadro nejlepsi? Nedavno jsi vychvaloval Linusovo
> sito... nevidis si ani na spicku nosu!
>
> 	Nevsiml jsem si zavazneho BUGu, backporty z 2.4. jsou hezke, cleenupy
> take, oprave nekolika driveru se take nekdo venoval, skutecne budes
> delat blbeho? (Kdyby to nebyla konference, nechal bych Ti to precist
> znovu)
>
> me konfiguraci se ani jine cleenupy chybove neprojevuji, asi delam neco
> spatne, ze nemam problem, vid?

> [...]

  Panove, tak na tohle nemam naladu uz ani ja. Jestli se chcete hadat, nadavat
si, ponizovat se, delat ze se sebe blbce, prosim, ale delejte to nekde jinde,
jdete do hospody (prece jenom z Brna to do Liberce nebo opacne neni daleko)
a tam si dejte do drzky, roztrhejte si obcanky a budete mit klid.
  Kdyby jste nahodou neznali svoje e-mailove adresy, uvadim je nize, treba
je fakt neznate a proto se hadate pres linux na linux.cz ...

  - Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
  - Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <janousek na fonet.cz>

S pozdravem,
                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/