Rh 6.2->7.1 neuspesny prechod

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Čtvrtek Říjen 11 14:54:46 CEST 2001

Dd,

chtel jsem prejit na 7.1 (6.2 jsem mel cesky z Vltavy, 7.1 mam z VII
mesice z linux-cd).

Pridal jsem dalsi disk jako slave na 1.kanale, a abych o stavajici 6.2
neprisel, zakazal jsem tento v setupu. Povolil jsem boot z cd a IDE1.

Nabootoval jsem z CD a nechal probehnout automatickou instalaci. Po
restartu pocitac nerestartoval.. (Ten restart mi prisel nejaky rychly,
instalovaly se balicky, zbyvalo jeste asi 18min. na chvili jsem se
otocil a koukam-pocitac restartuje).

Vzpomnel jsem si, ze o te 7.1 sly nejake famy, i kdyz ze bych ted
dostal z linux-cd blbou verzi?

Takze jsem se zkusil vratit. Zakazal jsem, pak i odpojil ten slave a
nahlasi to kernel panic, a nemuze namontovat disk stara 6.2 nenajede.

I zalozil jsem disketu z Rh6.2 pisu linux a napise to error 2 a konec.

Nemate nekdo radu a vysvetleni?
Vypada to, ze mam blbou 7.1, ze ta obesla bios a odpravila mi starou
6.2 ? :-)) KATASTROFA.

Diky.

--
S pozdravem,