Rh 6.2->7.1 neuspesny prechod

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 11 17:33:47 CEST 2001

On Thu, 11 Oct 2001, j.c. wrote:

> Dd,
>
> chtel jsem prejit na 7.1 (6.2 jsem mel cesky z Vltavy, 7.1 mam z VII
> mesice z linux-cd).
>
> Pridal jsem dalsi disk jako slave na 1.kanale, a abych o stavajici 6.2
> neprisel, zakazal jsem tento v setupu. Povolil jsem boot z cd a IDE1.

Pokud nechcete přijít o starý linux je to jednoduché, v instalaci zvolím
vlastní a ručně rozdělím disk (ten nový) a řeknu linuxu že root bude na
/dev/hdb1 a na /dev/hda1 mi zůstane ten starý.

> Nabootoval jsem z CD a nechal probehnout automatickou instalaci. Po

AUTOMATICKOU....... :-D a pak se diví co to udělalo. :-))

> [...]
> instalovaly se balicky, zbyvalo jeste asi 18min. na chvili jsem se
> otocil a koukam-pocitac restartuje).
>
> Vzpomnel jsem si, ze o te 7.1 sly nejake famy, i kdyz ze bych ted
> dostal z linux-cd blbou verzi?
>
> Takze jsem se zkusil vratit. Zakazal jsem, pak i odpojil ten slave a
> nahlasi to kernel panic, a nemuze namontovat disk stara 6.2 nenajede.
>
> I zalozil jsem disketu z Rh6.2 pisu linux a napise to error 2 a konec.
>

> Nemate nekdo radu a vysvetleni?
> Vypada to, ze mam blbou 7.1, ze ta obesla bios a odpravila mi starou

Jednoduše přečíst třeba manuál, pokud jsi zvolil instalaci server tak ta
smaže vše co najde a nějaký BIOS ho nezajímá.

Hesky vraťte disky do biosu a skuste upgrade co z toho vyleze, je možné že
se potom přepíší balíčky které tam zůstaly po 6.2 (pokud zůstaly :-( ).
Další pokus skusit opravit fs z resource režimu, potom upgrade, nebo i
instalaci bez formátování fs - zůstanou data.

> Diky.

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne