Threads x procesy

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Čtvrtek Říjen 11 15:32:59 CEST 2001

On Thu, 11 Oct 2001, Michal Dobes wrote:

> Da se to resit i jinak, nez jsou klasicke IPC. Pridelit linuxu
> min pameti nez je realna hranice, treba pri 128 MiB RAM pouzit
> parametr pro LILO a spol mem=120MB a tech 8 MiB si primo primapovat

Tak tady jsem nekde jinde - ja dostupnou pamet pocitam v jednotkach MB a
ne v desitkach ;-(

> a ridit sam.
> Ale je to takove brutalnejsi a moc neprenositelne reseni. Pouzitelne
> spise pro komunikaci s RT casti nebo prime predavani dat z DMA apd.

Ja myslim ze IPC je prave stvoreno k takove praci bez ohledu na to, ze
klade vetsi naroky na celkovy navrh reseni (a programatora ;-))).
Pride mi lepsi pouzit to hotove nez si programovat sve vlastni pseudoIPC.

Martin