Threads x procesy

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Říjen 11 15:06:00 CEST 2001

martin.kula na deltaes.cz wrote:

> Tak nejak ;-))))))

No, me osobe se to ke smichu moc nezda. :-))

> Ja to nemam tak uplne RT a navic jsem nucen pozivat jadra rady 2.4.x
> (pravdepodobne 2.4.10-acX) takze jsem se RTlinuxu zatim nepoohlizel ;-)

Ja jsem konzervativni, zatim se mi nejevi rada 2.4 zcela proverena
a plac v rt-linux maillistu na tyto jadra je citelny.

> Bohuzel tomu se nevyhnu protoze tam pobezi jeste procesy
> (asynchronne) ktere budou muset s daty taky pracovat ;-(

Da se to resit i jinak, nez jsou klasicke IPC. Pridelit linuxu
min pameti nez je realna hranice, treba pri 128 MiB RAM pouzit
parametr pro LILO a spol mem=120MB a tech 8 MiB si primo primapovat
a ridit sam.
Ale je to takove brutalnejsi a moc neprenositelne reseni. Pouzitelne
spise pro komunikaci s RT casti nebo prime predavani dat z DMA apd.

	Majkl